duminică, 25 noiembrie 2012

Absolventii celui de-al Doilea Curs de Pictura Fotografii

Am trecut cu bine si de cel de-al doilea Curs de Pictura pentru Incepatori! Am lucrat cu spor, am asudat din greu incercand sa dam de cap culorilor si ne-am luptat strasnic pentru a obtine rezultate cat mai bune. Nu a fost usor sa intelegem tot ce am avut de invatat despre pictura si desen dar a fost o reala placere sa asimilam cunostiinte noi si o imensa satsfactie atunci cand am reusit sa le punem in practica!

Timpul a fost scurt dar munca cursantlor a dar roade. Spre lauda lor, va prezentam fotografii din timpul orelor de lucru; lucrarile lor spun o minunata poveste despre ambitie, preseverenta si evolutie de la putin la foarte mult!

Faceti click pe imagini pentru a le viziona mari!















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu